zaterdag 5 februari 2011

Rust


ooh wat vliegen de weken voorbij. Nu al weer een dikke 4 maanden zwanger en mijn buik laat zich nu echt zien. Buitenstaanders zien mij nu ook als een zwangere vrouw! Allemaal nog wel heel spannend. Helaas blijven alle verkoudheid-virussen ook mij aangaan (ik had afgelopen woensdag zelfs 9 kids ziek ---van de 28..dus echt een virus)
Nu heb ik echt behoefte aan RUST!

We hadden vorige week schoolfeest, met het thema "HAWAII" --> heel toepasselijk in de winter! Maar wel heel erg leuk! Nu hebben wij vorig jaar rond deze tijd ook een trip rond de Pacific Ocean gemaakt: namelijk naar de Cook Islands. Dus ik heb deze week mijn foto's laten zien aan de kinderen over hoe de mensen daar leven. En och...dan krijg je alleen nog meer heimwee naar die geweldige trip.


Heerlijk!

Nu lekker rust en een weekendje niets aan mijn hoofd....zodat er weer allerlei creatieve gedachten naar boven kunnen komen! Immers genoeg te doen!

Fijn weekend allemaal!

Lieve groet Kris

4 opmerkingen:

  1. Ik wil ook naar Cook Island!!!!! (Zei zij die al in de tropen woont).
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat gaat de tijd snel he!
    wij zijn helaas ook geveld met alle soorten griep die je maar denken kunt! ach als je rustig doet kun je toch wat creas maken!

    groetjs gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Kris

    ik heb je bericht denk ik gemist dat je zwanger bent.
    Als nog gefeliciteerd!!! Super!

    Geniet ervan..!
    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails