zaterdag 7 januari 2012

Kussen

Wauw,

wat een lieve, mooie, leuke, ontroerende reacties heb ik al gehad op mijn give-away.

Poe . . . .
er zitten al mooie verhalen bij. . .

ik ben helemaal enthousiast!
Elke keer kijken naar de reacties en mailtjes!
Was ik bijna vergeten nog even te bloggen vandaag :)

Want ja een week van het kussen is een week van het kussen.
Dus vandaag weer een blogje over een kussen!

Dit kussen heb ik een tijdje geleden al gemaakt,
het lag al lang ingepakt en al om cadeau te geven aan mijn collega.
Zij heeft een tijdje geleden haar eigen huisje gekocht.
Helemaal spannend en alles voor het eerst zelf inrichten!
Super leuk natuurlijk.
Haar lievelingskleur is groen
en ze woont op nummer 45-20!
 Het lettertype (cijfertype) is army.
Wat ik al een keer eerder gebruikte bij deze tas.
Geeft een leuk effect hè!
Gemaakt met legertentstof!
Op de achterkant een mooi hart.
En nog een klein hartje erbij,
kan ze gezellig aan de deur hangen,
of in de kerstboom :)

Ik heb een heerlijke week gehad!
Lekker veel geknutseld
genaaid
bedacht
en
geblogd!

Hoe leuk!

En tussendoor werd ik ook nog verrast door Ingthings!
Ik had een superlief stofje gewonnen!
Voor boertje-lief.
Kijk maar!
Bedankt lieve Ing!

 
Wat zou ik daar nu van maken?
Hmmm...ideeën genoeg!

Morgen mijn laatste blog over een kussen!
En wel een bijzonder kussen!

Tot morgen allemaal!
Daag!
Lieve groet, Kris

ps. Give-away loopt t/m eind januari!

2 opmerkingen:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails