zondag 10 februari 2013

een stoere tas voor een stoere boer


voor Timo
die net als boertje-lief geboren is in de zomer van 2011
twee dagen eerder dan zijn grote vriend
het was dan ook wel heel bijzonder om toen met vriendin - mamma Timo samen zwanger te zijn



als wij - poldervrouwen - moeten bevallen in het ziekenhuis
rijden we naar Friesland;
Heerenveen of Sneek
en dan krijgt je Friese baby een fel-groen-rugzakje cadeau
nu kun je je voorstellen dat er bij de opvangen hier in onze omgeving veel van die fel-groene-rugzakjes hangen
mamma Timo had een wens
een tas met zijn naam!

en aangezien Timo ook een boertje is
krijgt hij natuurlijk een tas met een trekker en een koe

veel plezier met je tas Timo!

lieve groet Kris

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tas (en wat een mooi verhaal!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verhaal seg :-) (mijn kindjes hebben Friese namen)
    En dat boerderijstofke is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt ja,ik heb ook zo'n groene van de Provincie, was het jaar daarvoor blauw trouwens :P,maar deze is veel cooler!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker vrolijk zeg, vooral dat boerderijstofje!!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer maar ook wel héél erg lief :)

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat mooi! Heel leuk, met dat boerderijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke tas! Die stofjes passen erg leuk bij elkaar! En helemaal af met die mooie naam erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf! Mooi stofje :) nee, ik heb geen mal gekocht hoor, ik heb er zelf eentje gemaakt. Bestaande envelop open gemaakt (heul voorzichtig) die overtrokken op van dat harde plastic wat in de onderkant van zo'n grote boodschappentas zit. Veel goedkoper! En ook handig dat ie doorzichtig is, kun je precies uitmeten wat je voorop je envelop wilt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook heel gaaf!! Kende ik nog niet die groene rugzakken, zal er eens op letten, misschien gaan ze me nu opvallen. Wij hadden het geluk (vond ik tenminste) dat we beide keren thuis mochten blijven. Dus echte Emmeloordse meisjes heb ik ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails