dinsdag 3 december 2013

Michelangelo Leonardo Donatello Raphael


Michelangelo
Leonardo
Donatello
Raphael

de Ninja Turtles

het was even geleden voor mij
want vroeger...heel vroeger....
toen mijn nicht uit Soest kwam logeren
had zij een gameboy bij zich
wauw!
daar was ik heel erg van onder de indruk
en ze hadden ook een Ninja Turtles spelletje er op

dus toen mijn vriendin aan mij vroeg of ik Ninja Turtles maskers wilde maken
was ik meteen enthousiast!
vorig jaar was haar zoon nog een piraatje
nu een echte Turtle

want tegenwoordig is het op tv en volgens mij er zelfs een film van
nou....
het kan mij niet meer bekoren
maar een naaiopdrachtje voor een jarige job vind ik natuurlijk altijd fijn!

dus zo gezegd
zo gedaan
12 kleine Turtles rennen binnenkort rond op een feestje



heb je nu ook zin in zo'n thema feest!?
check deze link ----> klik
die kwam ik tegen op Pinterest

Radical TMNT Party Ideas!

even voor de kijkers thuis
passen ze goed?


tot blogs!
lieve groet, Kris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails