dinsdag 21 oktober 2014

J U T E | V L A G G E N L IJ N



 iets nieuws toegevoegd aan de Kris collectie ;)

naamslingers van jute

een heerlijk, puur, rauw, stoer materiaal
gecombineerd met stoere en lieve kleurtjes
je kunt er alle kanten mee op

Pinterest staat er vol mee --> KRIS - J U T E pinterest

de bovenstaande ging op de post naar het verre Australië
en de onderste...

die geef ik weg!
voorzien van de naam die jij er op wilt hebben




 ik geef hem weg op mijn Facebook pagina

word volger
reageer met welke naam jij er op wilt hebben
en deel het bericht

op 31 oktober maak ik de winnaar bekend!

oh ja...ik stuur hem pas na 15 november op
waarom? dat vertel ik binnenkort of lees het verhaal op Facebook

daag lieve mensen!


1 opmerking:

  1. Wat een leuke vlaggenlijn! Maar laat ik nu geen Facebook hebben...
    Gelukkig kun je iemand anders er blij mee maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails