woensdag 21 januari 2015

L U I E R M A P J E | J E A N S

JEANS
LUIERMAPJE
altijd leuk om te geven
en ook super leuk om te maken


net zoals met de legertentstof - kijk ik altijd naar een spannend onderdeel
ik naai altijd twee verschillende soorten JEANS aan elkaar
en passend bij de kleurtjes aan de binnenkant - kies ik daar dan een stiksel bij


deze is voor een tweeling
T & Q

om nu twee luiermapjes te maken vonden we ook iets te gek
als mamma van een tweeling moet je alles al dubbel meenemen
vooral ook als ze allebei van het andere geslacht zijn

dus hup - de initialen erop
en het luiermapje werd opgesierd met roze en blauwe stiksels
met het frisse rood is het voor beide geschikt!

hier kunnen ze mooi mee op stap!




lieve groet,
Kris

2 opmerkingen:

  1. Jij steekt me altijd aan om iets met jeans gaan te doen. De afgedankte broeken zijn al een mooie stapel, binnenkort ga ik er zeker wat mee maken. Mooi luiermapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om 1 luiermapje te maken en het geslacht terug te laten komen in de stiksels! Mooi gemaakt, denk dat ik oude spijkerbroeken toch ook maar eens ga bewaren.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails