maandag 13 juni 2011

Life is for living


 Hier zie je onze prachtige commode.
Natuurlijk moest het bij ons ook een opknappertje worden.
Nu heeft mijn lieve man hier aardig wat uurtjes ingestoken.
En zie hier het resultaat.

Het bovenblad hebben we gewoon simpel "wit" (RAL 9001) geverfd.
Het bijpassende ledikant is zijn totaal wit geworden.
Maar die staat nog niet, want we gebruiken eerst het familie wiegje.
Maar voor de kast vonden we het mooi om de onderkant kaal te laten.
Dit hebben we ook met onze eettafel gedaan.
Alleen het bovenblad verven.

Nieuwe porseleinen knopjes besteld en het is een totaal ander kastje geworden.

Hier zie je ook de kleur van de muur van de babykamer.
Het blijft elke keer mijn favoriete kleur (mijn eettafel is ook zo....)
En voor zowel een jongen als een meisje vind ik dit een mooie frisse kleur.

Nu alles wassen en strijken en het kamertje inrichten!
Het komt wel steeds meer dichterbij.
Ik voel me echter topfit.
Lijkt wel of ik me steeds beter ga voelen nu ik verlof heb.
Ik ben nu 8 maanden zwanger.
Kleine baby geniet nog heerlijk van zijn/haar verblijf in mijn buik.
Het beweegt namelijk heel goed (pff..beetje beurs)

Al die knutselprojecten die ik mijn hoofd had zijn nu bijna afgerond, dus vanaf nu genoeg om over te bloggen!
Ik weet niet of jullie het was opgevallen, maar ik elke blog krijgt ook een link naar een goed nummer.
En we hebben zo genoten van het optreden van Coldplay op Pinkpop gisteravond (weliswaar op tv) dus vandaar nu een linkje daarna.
Check it!

Tot blogs!
Lieve groet, Kris


6 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi, de kleuren, het kastje, de vloer, ik kijk uit naar volgende blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he, om van oude spulletjes jullie mooie nieuwe babykamer te maken. Hebben wij ook gedaan, ook met wieg waar papa nog in heeft gelegen. Sinds ons beebje ben ik ook begonnen met naaien, (nu 4 maanden:)) erg leuk om jouw projectjes te zien. Succes met 'de laatse loodjes', geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit! ben benieuwd naar je andere projecten!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad een hele mooie kleur!
    Ik ben benieuwd naar wat je allemaal gemaakt hebt...maar we zullen het binnekort wel zien ;)

    Ik heb gister ook voor de t.v. gehangen. was goehoed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd weer lekker, alles op orde en nog tijd over om ervan te genieten!
    Over je header, je kunt hem vergroten in een foto-bewerkingsprogramma (photoshop/gimp). Hij moet (afhankelijk van het sjabloon dat je gebruikt) rond de 900 pixels breed zijn. Begin met 900 zou ik zeggen, zet hem erop en kijk of hij iets breder of juist smaller moet. Pas hem aan en zet hem er opnieuw op, net zo lang tot het naar je zin is. Hoop dat je er wat aan hebt...
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk allemaal zelfgemaakt/opgeknapt op de babykamer, prachtige commode. Hebben wij ook gedaan. Binnenkort heb ik daar ook een blog over!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails