woensdag 1 juni 2011

Mobiele hangers

Dag lieve mede-bloggers!

Ik had al een paar keer wat "klachten" over blogspot gelezen...maar nu ondervind ik ze zelf ook.
Ik kan namelijk nu nergens meer een opmerking plaatsen.

En jullie laten van die leuke berichtjes bij mij achter....
en ik lees zelf ook leuke & inspirerende blogs...
maar ik kan zelf nergens een berichtje achterlaten...
maar ik lees jullie wel hoor!
Excuses...hopelijk wordt het weer snel opgelost.

Verders ben ik nu heerlijk aan het genieten van mijn verlof (....)
(lees: lakentjes-stress, wel of geen zeil-stress, ziekenhuisbevallen of thuisbevallen-stress, LEUKE JONGENSNAAM & MEISJESNAAM-stress)
Maar verder gaat alles goed.

Dus als uitrust-therapie ben ik maar begonnen met haken (poging 132)
en warempel...ik vind het leuk en het gaat goed.
Mmmm...maar wat ga ik dan haken?
Een leuke hanger voor aan het plankje boven de commode?
Zal maar eens jullie blogs op naslaan voor leuke haak-patronen.
Sorry...zonder een berichtje van mij.

Daag! Lieve groet, Kris

Hieronder wat leuke hangers: heb jij ook zoiets gemaakt?
Laat het mij weten, heb inspiratie nodig!




5 opmerkingen:

  1. Hoi!!

    Heb nog een mobiel over.. Dezelfde als de mijne met de vogeltjes maar dan blauw met grijs.. En je hebt denk ik wel op mijn blog gespiekt. :)

    Succes nog even met de laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Stoffies...ik kan weer berichtjes achterlaten!! Jippie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben ik blij dat je bij mij langs kwam ;-) Je hebt zelf ook een ontzettend leuke blog!!! Ga je ook zeker volgen! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net jouw verschoonmat bekeken. Die is ook leuk zeg!!! Leuke stoffen combinaties gebruik je. Ohhh en die omgebouwde 'ik was een legertas maar ben nu een luiertas' is gaaf!!!
    Geniet van je verlof en succes met de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kris,

    Bedankt voor je leuke reactie! Spannend wordt het als het eind van de zwangerschap inzicht komt!
    Haken is errugg rustgevend al zeg ik het zelf!
    Als je leuke kleine patroontjes zoekt dan is amigurumi misschien wat. dit zijn kleine diertjes/popjes etc die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken!
    Zelf vindt ik de vogel van willewopsie.blogspot erg leuk!
    Succes!
    groetjes Garengein

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails