woensdag 31 augustus 2011

Dromen...........

Hallo bloggers!

Wat gaat de tijd toch weer snel!

Ons ventje is alweer 6 weekjes oud.

Hij doet het echt prima!

De dagen vliegen voorbij.

Je bent maar weer druk met zo'n klein ventje, maar ik geniet er wel van!

En nu.......................naaien en/of bloggen.
Jeetje waarover?

Ik droom en denk over allerlei leuke dingen te maken.

Mooie babybroekjes?
Ik heb al een leuk modelletje gezien in de Knippie.

Een lakentje pimpen?
Tja.....die oude lakentjes van mijzelf van vroeger zijn zo mooi.
Eigenlijk te mooi om te veranderen.

Toch mijn luiertas een ander voorkantje geven?
Misschien ietsje stoerder?
Nu baby-lief een jongentje blijkt te zijn?

Foto's ontwikkelen en inplakken van de eerste weekjes en van het geweldige kraamfeest!
Tja...dan kan ik ook meteen onze reis van vorig jaar doen.

Of gewoon lekker voor mezelf bezig.
Het lijkt me namelijk heel leuk om mooie nieuwe woonkussens te maken.
Dat moet toch wel te doen zijn?

Ach.............
ondertussen doe ik niets.
Ik wandel lekker door ons dorpje.
Ik verschoon wat luiers.
Voed ons ventje.
Doe een wasje.
En ik droom lekker verder...........

Lieve groet, Kris

7 opmerkingen:

  1. Droom maar lekker verder en geniet van je kereltje, voor je het weet is deze babytijd voorbij en dan heb je weer tijd genoeg om te freubelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Kris
    Ken het al te goed veel willen doen maar toch niet aan toe te komen.
    Zolang je maar dromen hebt en genoeg fantasie komt dat freubelen ook heus wel weer! Geniet nog maar lekker van de kleine nu ze nog zo klein zijn want de tijd gaat stiekem toch snel!
    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, het belangrijkste is dat dromen ooit uit kunnen komen. en nog belangrijker genieten van je kleine ukje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon lekker genieten (de tijd gaat zo snel) en lekker verder dromen, de rest komt later wel. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk die kraamtijd, daar kan ik nog best naar terug verlangen....
    Geniet er nog maar flink van hoor!

    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet maar lekker verder van je kraamtijd!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ach ja waar moet je beginnen....! als je begint, dan denk ik bij het kleinste dan heb je t snelst resultaat ;) dan weer gauw knuffelen met Jeen want die gaat het snels!!!
    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails