zaterdag 15 oktober 2011

Appelcake

 Heerlijke appels....
zomaar in mijn tuin.

Prachtig gezicht.
Daar moest ik natuurlijk iets lekkers van maken.
 Gewoon een simpele appelcake in een taartvorm.
Jammie jammie jammie.
 Het water loopt weer in mijn mond.
Want hij was echt heerlijk!

Ondertussen was er weer een heel lief meisje geboren, nu bij ons in de straat.
Dit meisje is eigenlijk ook een boerinnetje, net als het meisje uit Canada.
Maar dan van een tulpenboer, dus geen trekkertje, maar een tulpje!
Welkom lieve Fleur!
Bij dit shirtje heb ik een combinatie gemaakt van flex- en flockfolie.
Het tulpje is van flockfolie en de naam van flexfolie.
En ik heb een kleiner maatje gekocht, kan ze hem lekker meteen aantrekken.
Dat vond ik zelf ook zo leuk toen ik een shirtje kreeg voor mijn boertje.

Allemaal een heel fijn herfstweekend!

Lieve groet Kris!

3 opmerkingen:

  1. Ik was net aan jou aan het denken omdat je verschoningsmatje op mijn lijstje staat en tegelijk verschijnt je nieuwe berichtje in mijn postvak :0)
    Is het een praktisch matje of zou je er nog dingen aan wijzigen, ik wil het maken voor een cadeautje voor een baby die in januari geboren wordt, ik heb dus nog tijd.
    Appeltjes uit eigen tuin, lekker!
    En je shirtje is zalig en heel toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij loopt hè water ook in de mand, je taart ziet er erg lekker uit, je shirtje ziet er leuk uit. Fijn weeken groetjes esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jum jum! En dat shirtje is ook supertof! Is dat nou fijn spul, flockfolie en ehm... dat andere folie? :P Maar, lieve dame, je hebt iets gewonnen! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails