zondag 4 november 2012

lapswap update#4

 
de lapswap 2012 is gesloten!
wauw!
 
69 deelnemers
negenenzestig
69 x 4 is 276 lapjes!
tweehonderdzesenzeventig!
 
 
al die mooie lapjes liggen nu klaar op ons logeerbed
op het mooie gehaakte sprei van oma
 
 
zie jij jouw lapjes en envelop al?
 
 
mijn complimenten voor jullie creativiteit!
de enveloppen waren prachtig
de labels waren super
en ook super bedankt voor de lieve dames die er nog een extraatje bij hadden gedaan
thanxxx,
jullie zijn schatten
 
 ik wacht nog op een paar pakjes
dat kan natuurlijk altijd gebeuren
 
maar ik hoop echt dat ik deze week alles kan ruilen,
nachecken of niet iemand hetzelfde stofje terug krijgt,
de enveloppen kan vullen
en ze allemaal weer op de post kan doen!
 
 
uiteraard swap ik zelf ook mee,
ik ga nog even nadenken over een mooie label ;)
 
 
dus bij deze,
de lapswap is gesloten,
je kunt je niet meer opgeven!
 
ik laat snel weer wat van me horen!
 
daag, lieve groet Kris
 
ps. kijk ook even op de bloglijst hier links
er staan heel veel leuke beginnende blogs bij die zeer de moeite waard zijn voor een bezoekje

26 opmerkingen:

  1. Wat een werk, maar wel super om te zien :) Succes van de week, en ik wacht met spanning bij onze brievenbus ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop lapjes! Veel plezier met verdelen :-) (en mooie sprei van je oma hoor!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verscheidenheid aan kleuren en motiefjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super al deze lapjes!!!
    Ben ontzettend benieuwd wat ik terug krijg:-)

    Heel veel succes met husselen deze week:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, geweldig zeg! Wat een werk zul je er nog aan hebben, top dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Who! Dit zou echt niets voor mij zijn, chaoot dat ik ben! Heel veel succes met dit 'klusje' en wat worden er veel mensen ineens blijgemaakt! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Better let as net toch, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk zeg, heel veel plezier en succes Kris ;-)

    Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij kun je amper nog lopen in die kamer, wat een berg lapjes. Echt superleuk! Veel succes met deze klus en heel erg bedankt voor het organiseren van deze lapswap. TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ow wat ziet dat er leuk en spannend uit! Succes met het verdelen en versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig, wat een kleur en wat een mooie motiefjes. En ooooo..., volgens mij wordt dit nog een beste klus voor je. Heel veel succes en alvast bedankt voor de organisatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahahah wat een lapjes zeg! en wat een werk. Ook ik ben enorm benieuwd naar de lapjes die ik ga ontvangen! Succes met het husselen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wauw wauw!!
    Ik wil wel even vertoeven op jou logeerkamer, Gewoon zitten,kijken en voelen naar en aan al die mooie lapjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, fantastisch zeg !!!! Ik ben er nu al vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk leuk leuk. Ik ben benieuwd. Ben net begonnen met mijn blog. Dus de blognaam stond nog niet op de labels die ik bij mijn lapjes heb toegevoegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig om die lapjes allemaal te zien! Zo geordend..... ben benieuwd hoe je de ruil gaat aanpakken, mogen wij dan ook een kijkje in jouw "logeer"-kamer/lap-swap-kamer krijgen? Heerlijk werk hoor, wat je straks mag doen! Heb je al een postzak in huis voor de verzending?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dat er geweldig uit! Al die lapjes, kleurtjes, motiefjes...Ben benieuwd......

    Groetjes en succes!

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. waauw, 69 deelnemers! leuk initiatief en een heel werkje voor je! ik vind de overzichtsfoto's voor zich spreken! succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wow wat gaaf al die lapjes! Ik dacht al aan je dit weekend, en ik ben superbenieuwd naar de lapjes die ik krijg!! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heerlijk moet dat zijn, zoveel stofjes bij elkaar! Veel plezier met het kiezen, verdelen, wisselen,... van al die lapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat wordt een aardige klus om iedereen weer een stapeltje andere leuke lapjes toe sturen, succes met verdelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tjonge wat veeeeeel stapeltjes en ja ik zag mijn eigen bijdrage er ook bij :)
    Een groot compliment voor het initiatief, al het werk dat je er mee hebt en voor de orde die er zo te zien in weet te houden!
    Groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails