vrijdag 20 december 2013

jute-sterren-slinger


ik houd van post
echte post
ik houd ook van social media hoor
een berichtje via Facebook
of via de email
of via Instagram (ook erg leuk)
ik vind het allemaal even leuk

maar ik moet toegeven
als iemand echt de moeite heeft gedaan om een pen te pakken
een kaart uit te kiezen
een persoonlijke groet er op te schrijven
ons adres er op te schrijven
en dan ook het naar de brievenbus brengen
tja... dan is toch nog wel veel leuker

even de moeite doen

want tja...die social media is zoooo makkelijk
klik klik klik met je telefoontje
en je bent er vanaf (zo lijkt het dan hè)

ik verwelkom onze kerstkaarten dit jaar dan ook
ze mogen aan de jute sterren slinger hangen
kijk, ons kerstkaartje hangt er nu nog
inmiddels zijn ze al rond gebracht door de postbode

ik hoop dat deze slinger snel gevuld wordt


dan wil ik jullie nu alleen nog een hele fijne kerst wensen!
dat je samen mag zijn met de mensen die je lief hebt xxx

lieve groet, Kris

3 opmerkingen:

  1. Hele leuke slinger! En inderdaad, ik schrijf ook liever kaartjes dan een berichtje op Facebook. Dan maar beide! Hele fijne dagen en inderdaad niet van alles en de mensen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartenslinger! Onze kaartjes zijn inmiddels ook op de post gegaan. Het is zo leuk om echte kaartjes te versturen ... en zeker ook om te ontvangen. Heel fijne feestdagen samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige sterren! Inderdaad opvallend dat steeds meer mensen een kerstgroet op facebook zetten. Ik stuur ook liever nog steeds echte kaarten. Hele fijne kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails