zaterdag 7 februari 2015

1 0 0 * H O N D E R D D A G E N

100 dagen

100 dagen laten zien waar ik sta

elke dag een fragment van waar ik ben
of wat ik aan het doen ben

op I N S T A G R A M  loopt deze challenge
#100days_offromwhereistand

en ik doe mee haha

en ik moet eerlijk zeggen
je wordt geprikkeld en gestimuleerd om goed om je heen te kijken
je hoeft niets te kopen
je hoeft alleen maar een mooi - creatief - spannend - grafisch - kleurrijk (of juist niet) "fotootje" op te zoeken
die mobiele telefoon met camera heb ik toch wel in mijn zak

hieronder de eerste 27 dagen ;)

via mijn K R I S - I N S T A G R A M account kun je mij volgen
of je kunt elke dag op mijn blog kijken,
want hier rechts --------> zie je een collage voorbij komen van mijn instagram feed

ben dol op plaatjes x

lieve groet, K R I S




1 opmerking:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails