woensdag 17 november 2010

Boxkleed

Een tijd geleden heb ik al eens geblogd over dat ik een boxkleed ging maken. Voor één van mijn lieve vriendinnen. Nu wist ik niet hoe ik moest beginnen. Uiteindelijk beland in een hele leuke stoffenwinkel op Urk en die mevrouw heeft het mij uitgelegd! Hoe lief! Nu ben ik er al een tijdje mee bezig. Maar de kindertjes op school vragen in deze Sinten tijd (Sint Maarten Sinterklaas) erg veel van mij. Niet eens tijd om jullie leuke blogs te lezen. Maar vanavond helemaal niets op de agenda! Heerlijk! Dus weer verder met het boxkleed. Ga van elke stap ook meteen een foto maken zodat ik een tutorial heb voor jullie. Wil jullie al wel vast warm maken met deze prachtige foto van de prachtige stofjes die we hebben uitgekozen!

Tot blogs allemaal en fijne avond!

Lieve groet,

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk he zo n avondje crea bezig zijn! Ben benieuwd hoe je boxkleed wordt de stofjes zijn vaak al de helft van het werk! Succes!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    even een vraagje ik heb dus ook stof in huis..boxmaat is ook 80 bij 100 cm..ik wilde de buitenrand 20 cm maken dus bedacht me dat ik dan een binnen kant van fleece heb van 40 cm bij 60 dat heb ik dus geknipt van fleece stof..iets meer voor stikken..
    zie ik nou dat jij met je fleece onder het hele boxkleed fleece hebt liggen en niet alleen het middenstuk?
    of lijkt dat maar zo??
    het is mijn eerste boxkleed maar het is wel leuk werk..ben net begonnen maar heb veel leuke ideeen en tips gezien!!
    ik haal bv een ikea dekbed voor vulling die knip ik in stukken en bij een te dun boxkleed doe ik hem dubbel..
    groetjes,
    uit Katwijk..

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails