zondag 21 november 2010

Jippie! Gewonnen!

Oooh ik denk dat de sterren gunstig staan deze periode want ik heb mijn eerste Give Away gewonnen! Hoe leuk! En wel bij Ing haar things. Nu had zij dat al vorige week op haar blog bekend gemaakt....maar we waren een weekendje weg. Dus geen laptop en geen blog. Dit weekend pas weer tijd om jullie blogs bij te lezen en toen zag ik eens mijn naam staan! Super leuk! Ben benieuwd welk boek ik krijg! Alvast dankjewel Ing!

Verder lekker drukjes bezig met het naaien, maar vanmiddag eerst even lekker in de tuin "gewerkt". Mooie tulpenbollen geplant en de laatste onkruidjes weggehaald. Strakjes maar even bezig met een mooie krans aan de voordeur. Ik heb prachtige dennenappels mee genomen uit Denemarken! Dus dat wordt vast heel mooi.

Fijne zondag allemaal! Die van mij kan niet meer stuk!

Lieve groet,

2 opmerkingen:

  1. Hoi Kris,
    Dat is nog es leuk je weekend beginnen! Succes met de krans, ik vindt t wel erg leuk om jouw blog te lezen er komen steeds meer dingen die ik herken! Ik ben bloembindster/schikster van beroep dus tuinieren en creaties maken met plantaardig materiaal.... super leuk helemaal nu de kerst eraan komt, succes met je krans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het winnen van de give away!!

    waar ga je de krans van maken?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails