dinsdag 14 december 2010

Kransjes en blogjes

Herken je dat? Dat je na een drukke dag, je eigenlijk al richting je bedje wil, maar toch de verleiding niet kan weer staan om even op je bloggie te kijken?

Nu zag ik iets waar ik helemaal blij van werd! En daar ga ik dan meteen maar even over bloggen!
Ik ben namelijk nog niet zo heel lang bezig in blog-land. Ik vind het dan ook helemaal geweldig. Sowieso leuk om tekstjes te schrijven en lay-outs te bedenken en dit dan in combinatie met mijn nieuwe hobby naaien. Nu de laatste dagen op school zijn voor de kerstvakantie (lees...beginnende stress) is mijn naai-creativiteit even tot nul gedaald. Maar ik word toch wel helemaal blij als ik zie/lees dat iemand inspiratie van mij heeft gekregen! Hoe tof is dat! Ik las namelijk bij Toffe Stoffies dat ze mijn label-knuffeldiertjes leuk vond en had nagemaakt! Ik voel me gewoon vereerd! Hebben jullie dat ook wel eens?

Verder hieronder nog even een plaatje van mijn mooie "denne-appel"-krans aan de voordeur.
Ik dacht dat ik er nooit genoeg van zou hebben, maar ik had precies genoeg (had er drie over).
Simpel - vast gemaakt met een lijmpistool - en klaar!
Strakjes nog een kerstlintje er door heen en klaar is Kris!



Tot zover! Daag!

Lieve groet, ,

1 opmerking:

  1. hier ook naaien op nul, te veel schoolstress op de moment. Je krans is mooi.
    Groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails