vrijdag 31 december 2010

We love HARTJES!!

We love hartjes!!!
 

Een paar weekjes gelee deed ik mee aan de Give Away van Angela! En ja hoor! Ik had gewonnen!!! Jippie!! Wat kan je daar als een kind blij mee zijn.
Ondanks de poststakingen kwam die toch nog op tijd bij mij de brievenbus in glijden! Ja echt glijden, want het papier van de envelop was helemaal gescheurd...maar gelukkig had hij het geredt tot op mijn deurmat.
Dankjewel Angela!

Nu las ik gister op één van jullie blogs dat er een hartjes-swap wordt georganiseerd. Meteen even een kijkje genomen bij scrappatch. En ja hoor, zij was zo creatief geweest om dit te bedenken.

Je meldt je voor 2 januari aan op haar blog ---> klik hier. Dan krijg je terug voor wie jij een hartje gaat maken en dat stuur je op en op 5 maart gaan we daar dan allemaal over bloggen!
Leuk hoor. Alle vormen van hartjes zijn welkom! Dus lieve mede-bloggers, meld je aan!

Nu mij zelf weer klaar maken voor oud & nieuw! Gezellig samen zijn met vrienden en natuurlijk moeten daar weer de nodige hapjes bij! Dus lekker aan de kook (in de goede zin van het woord)

Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst! En tot in het nieuwe jaar!

Lieve groet,

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig Nieuwjaar!

    Dank je wel voor de tip!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kris, leuk jouw berichtje op mijn blog, maar ik ben jouw swappartner niet. Althans, ik denk dat jij wel een hartje voor mij mag maken, maar ik niet voor jou. Waarschijnlijk is het in een soort ring opgezet. Mijn partner heeft helaas geen blog.
    Ik ben heel benieuwd wat je gaat maken. Het zou leuk zijn als het in een techniek is die ik zelf niet beheers of nooit doe. Maar ik laat me verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails