maandag 13 februari 2012

HoMe SwEeT hOmE

Home is where the heart is.
Hieronder een kijkje met de hearts in mijn home!
Home sweet home!
 Een van de vele legertenthartjes die ik heb gemaakt
 Een vrolijk labeltje aan een vlaggetjeslijn
 Een lief stofje
 Een stukje van een geboorte-tekening van ons boertje-lief gemaakt door familie uit Australië


 Een draad van zpagetti
 Een stukje inpakpapier
 Mijn krijtbord
 Een stukje van onze trouwkaart
met daarnaast een stukje van het geboortekaartje van boertje-lief
 Mooie hangers aan mijn kast
Onze trouwkaars

Je staat er versteld van hoeveel hartjes ik toch in ons interieur heb verstopt...
kijk zelf maar eens in je eigen home! :-)

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama
Op haar blog vind je wie nog meer deelnemen.

2 opmerkingen:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails