maandag 20 februari 2012

HoMe SwEeT hOmE



Home Sweet Home

Soms kan muziek je zo'n heerlijk home sweet home gevoel geven.

En dat doet de muziek van Crowded House voor mij.

Vooral het liedje: Better be home soon

Toevallig vanochtend op de radio gehoord,
en ik voelde me meteen ontspannen!
De Nieuw Zeelandse band geeft hier een geweldig concert in de openlucht bij de Sydney harbour bridge

en na mijn trips naar Australië en Nieuw Zeeland
kun je begrijpen dat dit super muziek is voor mij

home sweet home
lieve groet, Kris

4 opmerkingen:

  1. Jazeker ik heb twee kleine spruiten waarvan één nog heel klein! 30 September werd ze geboren! Toen ik jouw ging volgen vertelde ik al over mijn familie in NZ en je zult het niet geloven maar ik heb een daadwerkelijke reis daarheen een keer afgeslagen want... brrrr... ik kom echt niet in het vliegtuig! Vanavond weer Pan-Am voor de tv, dat helpt ook niet mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, Crowded House, geweldige band. Heerlijke muziek. Ook al heb ik verder niet zoveel met NZ. Herinneringen aan m'n eindexamen middelbare school en eerste verkering. *zucht* ik word oud... (LOL).
    Fijne avond Kris. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja mijn moeder komt uit Creil en ik werkte vroeger altijd in de zomer bij mijn oom in Marknesse.
    Misschien ben ik ooit nog zo dapper om in een vliegtuig te stappen. Sinds ik Facebook heb, kom ik allemaal neven en nichten tegen die ik nog nooit heb gezien dus het lijkt me wel wat om die te ontmoeten.
    Eerst maar eens in achtbaan...

    Maar over je blog :P
    Jouw blog zelf is op zich niet smal, bijna hetzelfde als die van mij volgens mij.
    Maar je kunt het zo zien.
    Ontwerpen> Sjabloonontwerper> Breedte Aanpassen.
    Daar kun je wat schuiven. Ik heb mijn breedte op 930 en de zijkanten op 180.
    Maar je header heeft wat afwijkende afmetingen inderdaad. Dat is heel makkelijk op te lossen.
    Als je bijvoorbeeld die van mij opslaat op jouw computer kun je deze aanpassen (eerst wit maken in bijvoorbeeld paint )naar één voor jezelf. Dan heb je het juiste formaat…
    Welk tekentje bovenin bedoel je? Die voorin in de adresbalk is wel zichtbaar hoor, het is een schaar! Of bedoel je iets anders?
    Succes he, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails