woensdag 15 februari 2012

I love pinterest


Sinds kort doe ik ook aan "pinnen".
Man-lief vroeg al: weer iets erbij?
doe je dan ook iets eraf?
Tja...weer een verslaving voor achter die laptop
Maar het is zo leuk!

Doen  jullie al aan pinnen?

Hier kun je mijn pinterest.com/bykris pagina vinden.

Eva Jinek legde net uit bij "vandaag de dag" dat het toch wel heel interessant is
(dat programma vind ik zelf verder wel heel suf hoor....behalve Eva, die is wel leuk)

In ieder geval is pinterest een online prikbord - moadbord.
Je kunt nieuwe boards maken met onderwerpen die jou aanspreken.
En alles wat je tegen komt op het www ---> prik je op je bord.
Ideaal voor mij!

Want ik zit vaak te surfen
kom dan zoveel leuks tegen
en nu kunnen we het een beetje "opruimen" 
 Pinned Image
In Nederland-blogland zijn er al veel dames die pinnen
Hier zie je het pinboard van Bees and Appletrees ---> pinterest.com/beesnappletrees/ 
Ook de twee dames van Joeperdepoepske pinnen allebei pinterest.com/elskeleenstra/ & pinterest.com/wimketolsma/ 
ook heb ik Ladybug en Handmade by Meet gespot
......wie pint er nog meer?
dan ga ik je volgen!!!

Pinned Image
Maar door het pinnen kom je ook op van die prachtige buitenlandse blogs.
Zoals deze dame uit Australië , of een vriendin uit Canada waar je dan op deze blog komt designdazzle.blogspot.com of op toffe haakpatronen van .craftstylish.com/crochet

Het is zo leuk! (of had ik dat al verteld?)


Lieve groet, Kris


6 opmerkingen:

  1. Ja, ik hou ook van Pinterest. Doe er zelf nog niet zoveel mee, heb een paar foto's gepind, maar vind het vooral leuk om rond te neuzen. Dus dat ik ik nu even bij jou doen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hè. Ik zit ook op pinterest! Via de button op mijn blog kom je bij mijn boards.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kris, het is inderdaad verslavend net als bloggen. Ik heb sinds kort ook een pinterest. Veel handiger dan allerlei favorieten aanmaken of links overnemen in je blog.Ik ga zo even op jouw pinterest kijken. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij zitten velen onder ons op pinterest. Linkje om mij te volgen op pinterest vindt je op mijn blogje. Altijd welkom om beiden te volgen ;-)
    Liefs,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja Pinterest, dat is ook wel echt mijn ontdekking van 2011! Of was dat bloggen? Nou ja wat je zegt, al die buitenlandse sites die je daar ontdekt! Ik heb zelf geen pinboard maar haal er wel veel vanaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. haha, kijk maar es op mijn blog. Ik heb er ook een hele blog aan gewijd. Het is echt heel erg leuk en handig dat Pinterest. Leuke blog heb jij ook, ik ga je volgen!!!!
    groet christel

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails