dinsdag 28 september 2010

Stoffen zakje

Het stoffen zonnebrilzakje van MiekK's blog blijf ik leuk vinden. Ik heb er al verschillende gemaakt. Nu vond ik het wel weer tijd om weer iets voor mijzelf te maken! haha. Soms heb je dat hè. Nu heb ik afgelopen zomer veel gefietst. Even naar het dorpje verder op waar ze van die leuke winkeltjes hebben. Fietsmandje voorop en mijn portemonnai, mobieltje, sleutels in het rietenmandje. Sta je voor die winkel, neem je niet die hele mand de winkel in. Vervolgens heb je nog alles in je handen en kun je niet lekker shoppen. Dus....een iets groter maatje gemaakt.

De grote is deels gemaakt van legertentstof. Lekker stevig (wel een klusje met naaien, want je blijft naalden wisselen....)



Van stoere legertent stof - lekker stevig

Ideaal voor je portemonnai


Ook een lieve - zachte...


Heb bij deze 4 verschillende stofjes gebruikt...

Van het leuke zonnebrillen zakje van MiekK's heb ik ook een keer de hele grote versie gemaakt ---> de tas.

Lieve groet Kris!

1 opmerking:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails