zaterdag 12 februari 2011

Love is in the air

Hartjes: al vaak over geschreven, maar het blijft een mooie vorm, staat in het teken van de liefde en het is maandag alweer Valentijnsdag. Nu doen manlief en ik daar gelukkig niet aan, toevallig kregen wij alweer 4 jaar geleden de sleutel van ons prachtige huis. Wat toen nog lang niet prachtig was, dus toch is 14-02 enigszins een speciale datum.

Nu heb ik mijn inspiratie op de hartjes gehouden deze week. Ik had namelijk altijd nog de opdracht van scrappatch staan. Zij heeft namelijk begin januari een hartjes-swap uitgeschreven! Heel simpel. Je ontvangt een hartje van iemand en je moet zelf ook een hartje maken en die naar een ander sturen. Helemaal leuk! Ik heb die van mijzelf al een tijdje geleden ontvangen. Heel creatief. Ik mag er alleen nog niet overbloggen, want dat doen we allemaal tegelijk. En toevallig las ik bij mijn "ontvanger" iets over een verjaardag op haar blog, dus dat hartje is nu onderweg zodat hij gelijk aankomt op haar verjaardag! Leuk toch!

Waar ik wel fotootjes van kan laten zien is het bovenstaande. Er was namelijk weer een lief klein wondertje geboren op deze wereld. De pappa en mamma van deze kleine vent, S, zijn de eigenaren van een prachtig hotel in Rijs (Gaasterland - Friesland) Hotel Jans Dit hotel hebben wij 2 dagen tot onze beschikking gehad tijdens onze bruiloft. Zodat alle lieve mensen om ons heen ook konden blijven slapen. Super! Als je nog eens een weekendje weg wilt? Gaasterland - Rijs - Hotel Jans, echt een aanrader! Maar dat terzijde haha...ze hebben een lieve kleine vent gekregen. Vandaar een klein brievenbuscadeautje.

En toen was ik toch aan de naai, meteen een mini-uitvoering voor een sleutelhanger voor mijn klas, mijn klas heet de Apeketting, vandaar de A. Als je goed naar de foto's kijkt, kun je het hartje van de hartjes-swap er ook tussen zien! Maar daar begin maart meer over.


Verder stromen de baby-spullen al aardig binnen hier. De kinderwagen en de kinderstoel staan sinds een week lekker uitgestald in de woonkamer. Straks maar even verhuizen naar zolder, duurt nog wel een beetje lang. Maar het is zo leuk om naar te kijken.
Mijn buik groeit aardig! Afgelopen donderdag zelfs alweer de 20week echo gehad en alles was goed!!!!

Ik heb een mooie borgstof gevonden voor het boxkleed, alleen ik wil graag kaki-zand-lichtbruin tinten erbij. En die stoffen zijn helaas nog niet op mijn pad gekomen, lastig, strakjes maar op internet struinen. Nog leuke tips? Ondertussen op de naailes ook met een positiebroek bezig en voor de "ontspanning" begonnen met haken! Tja..ik werd geinspireerd door de prachtige kruikenzakken die mijn oma voor mij en mijn broers heeft gemaakt. Dus zo'n 37 jaar geleden. Mooi hè

Fijn weekend allemaal!
Lieve groet, Kris

1 opmerking:

  1. wat een heerlijkheden allemaal! een blogje om vrolijk van te worden, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails