donderdag 24 februari 2011

Voorjaarsvakantie

Voorjaarsvakantie....
zon, vrieskou, sneeuw,
van alles wat....

genoeg "klusjes"
zoals mijn stoelen herstofferen.
Het wordt echt supermooi, alleen het gebruik van de tacker deed me toch zeer....dus manlief?
Help je mij vanavond?
Dan maar een ander "klusje",
de riddertas voor mijn lieve neef van bijna 4 jaar!
Jaaaa hij is af!
En ook vond ik dat mijn andere lieve neef van bijna 9 jaar nog wel zo'n tas leuk zou vinden.
Wel natuurlijk nog iets stoerder!
Maar...ik weet niet zeker of mijn lieve schone zussen wel eens op mijn blog kijken...dus die houden jullie nog te goed van mij! Hier toch een sneek preview.

En als je dan weer zo'n lekker weekje voorjaarsvakantie heb, kijk je toch weer anders rond in je eigen huis.
Wat heb ik toch een prachtige spullen in mijn huis.

Zie hier deze prachtige emaille theepot. Nog van mijn eigen mamma geweest toen ze voor het eerst op zichzelf ging wonen. We gebruiken hem graag.
Ook hebben we van die prachtige retro Brabantia spulletjes staan in de keuken.
En kijk naar dit leuke waxinelicht houdertje.

Toch wel een beetje raar...zo foto's maken van je eigen spullen op de eetkamertafel.
Mmm....als iemand mij nou zou zien staan fotograferen?!?!
Toen ik mij omdraaide, zag ik dit door het raam:
jaaa....poes...ik zou me even bezig gaan houden met jouw eten.

Daag, allemaal, lieve groet, Kris.

3 opmerkingen:

  1. Succes met de stoelen, ik kijk uit naar het resultaat. En eveneens van de tassen ( ik ben ook jongenstassen aan het maken ;0)).
    Spulletjes van mama altijd een rijkdom! En de poes bij jou die is gelukkig nog niet te opdringering, die van mij komt meestal spinnend vlak voor het toestel en dan krijg ik een mega schuldgevoel als ik haar verzet ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bekend, die oranje spullen!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan inderdaad ook niet wacheten om het eindresultaat mbt je stoelen te zien!
    En wat een leuke spulletjes heb je in huis. Lekker fleurig en retro.
    Nogmaals bedankt voor de award. Ik ben niet zo van het forwarden van awards. Dat is gewoon niet zo 'my cup of tea'. Ik zet elke week een blog in het zonnetje. Kijk maar eens in de sidebar op mijn blog want deze week ben jij dat.
    Groetjes Monique
    Ps. strijkvelours rafelt over het algemeen niet. Ik bestel het bij Van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails