woensdag 21 december 2011

Cadeautjes


Voor mijn kleine lieve nichtje,
die alweer 5 jaar wordt.
Vorig jaar kreeg ze een stoere schooltas
en nu vroeg ze om een portemonneetje.

Ik kon het natuurlijk niet laten om er nog meer leuke spulletjes bij te maken.



Morgen is ze jarig,
maar vanwege de kerstdrukte op school, krijgt ze het van het weekend.
Ik ben benieuwd!
Want wat is heerlijk om zo'n klein lief meisje heel blij te maken.

Bij deze meteen de gelegenheid om iedereen
fijne kerstdagen te wensen!
Hopelijk kan iedereen zijn met degene die je lief hebt!

Ik ben in ieder geval wel met degene die ik lief heb.
Mijn grote boer en mijn kleine lieve boer :)

Lieve groet, Kris

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke cadeautjes! Heel mooi!
    Ik ben er zeker van dat een 5 jarige dame hier heel erg blij mee zal zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Krista!

    Wat leuk om wat van je te horen! Zo is het digitale wereldje maar klein. Er staan leuke en mooie dingen op je site. Ik plaatst jouw blog in mijn blogroll om niets te hoeven missen.... ;-)

    Ps je moeder vertelde over het haken wat jullie van plan waren. Toevallig kwam ik een Noorse site tegen met leuke voorbeelden. En de vertaal mogelijkheden op de site zijn zo danig dat de patronen wel uitvoerbaar zijn. Mss kun je er iets mee?
    http://cattinkakw.blogspot.com

    Groetjes! En veel plezier op de verjaardag van je nichtje! Feliciteer haar en de familie maar namens mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails