vrijdag 30 december 2011

I wish....2012

I wish............ voor 2012.............

goede voornemens

eigenlijk "doen" we er niet aan
 maar toch is het wel waard om terug te kijken op 2011 en dan te bedenken wat wil je echt anders voor het nieuwe jaar.....
Jee....ik wil altijd zoveel, dus ook zoveel anders.

In ieder geval heeft 2011 mij iets heel speciaals gebracht,
in juli is ons lieve boertje geboren.
Wat is onze zoon toch een schat.
Hij doet het zo goed!
Een heerlijke baby waar je heel de dag wel weer naar kan kijken.
Lekker vrolijk en ontzettend lief!

Ook ben ik weer aan het werk gegaan, weliswaar 2 dagen.
Van jaren fulltime juf nu naar 2 dagen.
Toch weer serieus met het naaien bezig gegaan.
En ik vind het zo heerlijk om 's morgens met een kopje koffie op het www rond te surfen.
Dus bloggen is nu ook weer helemaal in mijn systeem.
Alles moest weer een beetje in balans komen.

Ik bruis van de plannen om nieuwe dingen aan te pakken.
Maar het heeft allemaal nog een beetje tijd nodig.
Dat moeten we dan maar even nemen.

Mijn goede voornemens:
* nog meer naar muziek luisteren (heerlijk die top2000)
* één naai-project per keer doen (af en toe was ik met 10 dingen tegelijk bezig)
* naar de sportschool gaan :)
* nog meer buitenwandelen met mijn lieve boertje
* mijn grote boer bijstaan in het vergroten van het bedrijf
* meer naar mijn lieve moeder en oma gaan

Goh.....vaak denk ik met veel heimwee terug aan onze wereldreis van 2 jaar geleden.
Toen vierden we kerst op de Cook Islands in de stille oceaan.
Nu heeft het buureiland Samoa besloten om de datumgrens te verzetten.
Dat houdt in dat ze vandaag 30 december overslaan!
Een dag minder!
Een dag minder knutselen!
Een dag minder lief hebben!

Maar ach....ze zijn daar al zo relaxt......
Lief hebben en knutselen doen ze al het hele jaar rond!

Wat zijn jouw goede voornemens?
Tot 2012!

Dan begin ik met een spetterende blogweek (+ giveaway want ik zit over de 100 volgers!)!

Pas op met vuurwerk :)

Al het beste voor het nieuwe jaar!

Lieve groet, Kris

2 opmerkingen:

  1. Hoi kris,
    Ben nog druk aan het bedenken wat mijn goede voornemens worden, denk dat ik er morgen op de valreep een blogje aan wijd :-)
    Een fijn uiteinde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn logje over het speelkleed. Het op elkaar leggen en dan rond vastzetten met naaldjes was erg lastig. Uiteindelijk de fleece neergelegd en daar de stof op, helemaal glad gestreken en toen de 1001 speldjes erin gedaan....en ja toen onder de naaimachine door, toch nog weer plooitjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails