dinsdag 5 juni 2012

8-6-12

vrijdag 8-6-'12 gaat een vriendinnetje van vroeger trouwen,
wij zijn uitgenodigd en wij gaan er een gezellge avond van maken

cadeautip was een envelop,
tja.....beetje kaal vind ik altijd,

dus
bij deze een trouwkussentje gemaakt!

ik weet dat ze een klepbank hebben,
daar staat hij vast heel gezellig op!



nu heb ik laatst ergens gelezen dat je de mooiste foto's maakt met licht uit het noorden,
vandaar dat ik toch altijd terug val op onze salontafel
maar ook bij deze muur staat het mooi.....
 en alleen op dit dekentje....





waar maken jullie altijd je foto's?

fijne dag, lieve groet, Kris

12 opmerkingen:

  1. Leuk kussentje en tja die fotookes.... Nog steeds niet geweldig hier, vind het leuk in de tuin, op de tafel met licht uit het noorden en zo zijn er hier in huis meerdere plekjes. Helaas de perfecte nog niet gevonden, maar misschien ligt dat ook aan de camera! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi gemaakt! daar gaat de vriendin vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik kies voor licht op het noorden. In mijn woonkamer, in de ochtend, en dan op mijn groene kastje maak ik de mooiste foto's. Mooi kussen, daar gaat ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er inderdaad goed uit!
    Ik maak mijn foto's vaak in mijn atelier op de witte kast. En anders op mijn salon of eettafel. Ook beide wit.
    Is vaak wel een gedoe met die schaduwen.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! (Ver)stop je de envelop ook in het kussen? Echt een mooi aandenken aan deze dag!
    Uhhh fotograferen.... heb er niet zo'n talent voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dit idee. We hebben 15-6 een trouwerij met als cadeautip een envelop, ik vind dit een goed idee, thanks.
    Bij goed weer maak ik het liefst de foto's op ons steigerhouten tuinset.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergoed idee dit kussen! Ik heb vrijdag ook een bruiloft van ouders van een schoolvriendinnetje van m'n dochter. Lastig wat ik ze zal geven. Dit is wel een supergoed idee (maar daar heb ik niet zoveel tijd meer voor).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ja, foto's maken vind ik ook heel lastig. Eigenlijk vind ik in de tuin als het niet te zonnig is het mooist, maar ja... dan moet het ook droog enz zijn. Soms toch maar binnen maar dat vind ik helemaal lastig. Zag net een kleine 'fotostudio' in de Xenosfolder. Misschien zou dat wat zijn?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee gewoon envelopjes geven doen we niet he! ;)
    Hartstikke leuk bedacht en uitgevoerd zo!!
    Veel plezier vrijdag!!

    Ik maak mijn foto,s vaak in de keuken op de witte tafel!
    Veel licht daar,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat kussen, ook leuk als geboortekussen!
    En om mooie foto's te maken moet je er de tijd vaak voor nemen (wat ik niet altijd doe).
    Ik ben ook zo'n iemand van op het laatste moment toch nog wat verzinnen voor iemand/iets.
    Dus wordt het 's avonds geknutseld en de volgende morgen moet het dan klaar zijn en ingepakt.En 's avonds foto's nemen is vaak nooit mooi....ach ja.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappig dat je dat nu vraagt, van de week waren de zonnestralen schaars en als ik dan vanaf binnen zag dat het ineens heel licht werd buiten rende ik met de camera naar buiten, foto's voor mijn shopje, zat er al een tijdje tegenaan te hikken maar natuurlijk ná alle mooie zonnige dagen. Maar buiten dat wil toch wel het best, voor de kleine dingen doe ik er een wit papier onder, als het te groot wordt is het altijd even puzzelen. Nou ja ik ben ook geen fotoexpert en vind je de header echt leuk zo? Ik ben nog geen jaar aan het bloggen en heb al iets van 10 keer een andere gehad, zó moeilijk, pff!

    En wat een leuk idee voor de bruiloft, weet je zeker dat je origineel bent, minstens zo fleurig als een bloemetje en veeeeel langer houdbaar!
    Enneh, hoe zit het met de swap, of ben je stiekem al begonnen..?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De meeste foto's maak ik in de tuin (zuidwest) of inderdaad met noorderlicht op slaapkamer van middelste zoon. Hij heeft ook nog eens een witte deur met een haak eraan, dus dat maakt het een prima plek. En inderdaad, zo'n kussen is veel beter dan een kale envelop.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails