maandag 18 juni 2012

HoMe SwEeT hOmE

 HoMe SwEeT hOmE

is voor mij toch ook wel terug denken aan
de geweldige landen die we hebben bezocht

zo zijn we aantal jaren geleden op Cuba geweest
een hele indrukwekkende trip

zelf met een auto rond gereisd
van alles gezien, beleefd en meegemaakt

overal in Cuba vind je kleine galeries
met de prachtige prints in de mooiste kleuren
 deze twee auto's rouleren vaak door ons huis
ze staan eigenlijk overal wel mooi
 deze drieluik komt uit Nieuw Zeeland
een herinnering aan een prachtige reis
dus bij ons is kunst meer vakantieherinneringen!

home sweet home!
lieve groet Kris

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama
Op haar blog vind je wie nog meer deelnemen.

6 opmerkingen:

  1. Cuba en Nieuw Zeeland, Wauw!!!
    Wat een droom zeg, en tof dat je door die schilderijtjes de mooie beelden en herrinneringen levendig houdt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort dingen maken een huis echt een THUIS....met alle mooie herinneringen.

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wilde het zelfde zeggen als
    Barbara ;)
    Mooie foto,s

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik kom amper de provincie uit maar begrijp de aantrekkingskracht van zulke reizen. Bij ons in de kerk was laatst een presentatie over Cuba, intressant vond ik dat. Over de tijd die daar stil heeft gestaan doordat er vanuit Amerika niet geexporteerd mag worden naar Cuba en dat er daardoor nog allemaal oude auto's rijden, over de Nederlandse lijnbussen enzo nou ja jij bent er geweest haha dus jij kunt er beter zelf over vertellen. En ik sluit me bij bovenstaande reacties aan. Het enige buitenland waar wij samen zijn geweest is Parijs maar het kitscherige schilderijtje dat we toen meenamen is mij erg dierbaar door de herinneringen. En jouw idee voor de swap is leuk! Nee ik heb dat nog niet, ben benieuwd. Ik ben nog niet klaar hoor, we houden contact.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Om vrolijk van te worden. Sowieso mooie platen, maar vooral om de herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails