zaterdag 2 juni 2012

teatowel sewing

dank dank dank
voor de complimentjes op mijn theedoeken-picknickkleed
hij is goed in ontvangst genomen
ik heb nog zo'n onderzeil....
dus boertje-lief krijgt er ook één

voor de ijverige dames onder ons die er ook één willen maken:
ik heb de zijnaden niet losgetornd, theedoeken zijn grof geweven en dan beschadig je de stof,
ik heb de zijkanten er gewoon afgeknipt (!! haha)
mijn onderzeil was 1.60 meter breed en zo kwam het precies uit,
als je ze namelijk aan elkaar naait met zijnaden, dan krijg je dikkere randen,
de restjes heb ik gebruikt voor de versiering op de tas

nog één tip:
theedoeken van de hema zijn niet vierkant
dus kijk goed .... (scheelt heel veel irritatie)
en ik had ze van te voren gewassen
(waarom eigenlijk?)

teatowel sewing inspiration:

 Boxzak van 2suskes ---> zo leuk idee!
 

wrapper van Moosmade ---> creatief met theedoek & tafelzeil
Craftsy ---> mooie tas
kussen ---> een kussen
en je kan er natuurlijk ook een mooi tafelkleed van maken!

meer creatieve ideeën met theedoeken?
ik verzamel ze op mijn Pinterest / sewing,
dus geef ze maar door dan "pin" ik ze erbij!



fijn weekend!
lieve groet, Kris

ps. het gaat goed met de baby-regen!
alleen we moeten nog op bezoek!
dus ik kan de cadeautjes nog niet bloggen :)

2 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!!
    Ik had vroeger een tuniekje van theedoeken!
    En toen ik zelf kon naaien, heb ik es een topje gemaakt van zakdoeken haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel , vind het super dat jonge vrouwen terug creatief omgaan en veel zelf gaan maken .

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails