dinsdag 12 juni 2012

inspiriatie van het www

 
Amerikaanse blogs,
Canadese blogs,
Australische blogs,

ze zien er allemaal zo gaaf uit,
met alle respect en lof voor ons,
maar daar weten ze echt hoe je een mooie blog kunt maken.
af en toe reis ik de wereld rond

nu zag ik bij MellySews 30 Days of Sundresses Series
elke dag blogt hier een andere dame
en vandaag kan je Jessica van MeSewCrazy daar vinden
met dit leuke jurkje!

collage1

ik zou bijna boertje-lief een jurkje willen aantrekken :)
houd deze blog goed in de gaten,
want er komen ook mevrouwen-jurken langs :)

en kijk ook eens bij deze link



give aways

er worden op dit moment zulke leuke give aways georganiseerd!

lieve groet Kris

ps. ----> dank dank dank voor jullie complimentjes
ps.2 -----> weet iemand hoe ik mijn tabbladen kan uitlijnen over de breedte van mijn blog?


11 opmerkingen:

  1. 'Indeling'.
    Breedte aanpassen
    Je kunt de breedte van de blog en de rechter- en linkerkolom aanpassen door de schuifbalk voor de verschillende delen van de blogopmaak te verschuiven. .
    Ik denk dat het zo zou moeten lukken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, maar ik bedoel de tabbladen die onder mijn header staan.
      Sommige blogs hebben ze mooi uitgelijnd over de gehele breedte....weet iemand hoe?

      Verwijderen
  2. Ik weet het jammer genoem niet!!(wil het zelf ook, heb al een beetje geprutst maar het lukt niet!)
    Suc6!!
    ennee, het jurkje is super lief!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kris, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Volgens mij had ik nog niet geschreven dat ik jouw bloglayout erg mooi geworden vind.
    Die pagina's bovenin krijg je door balkje pagin's te slepen naar net boven je blogposten (onder de kop) daar staat ook nog iets van gadget toevoegen, nou ja daar dus. Ik hoop dat je 't snapt.Succes!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anne-Marie, dankjewel! maar helaas is dat hem ook niet, want dat had ik al :(

      Verwijderen
  4. Haha Boertje in een jurkje,... trekt natuurlijk wel de aandacht op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je blog is gaaf geworden!
    En wauw die inspiratie van die sites bijzonder leuk. En inderdaad die kunnen wat met hun blogs, ziet er zo professioneel uit.
    Met dat uitlijnen weet ik geen antwoord, wel weet ik dat ik er ook eens een avond mee heb zitten prutsen. Het is volgens mij net wat voor template en indeling je gebruikt, daar moet je dan ergens mee stoeien.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, da kan echt niet hoor, het stoere boertje in een jurkje op het web. Enneh dat van die tabbladen kan volgens mij niet zo. Je kunt wel handmatig tabbladen toevoegen, dan verwijder je eerst de tabbladen gadget en dan verschijnt er op die plaats de mogelijkheid om gadgets toe te voegen. Je kunt dan bijvoorbeeld afbeeldingen met een link naar de pagina toevoegen. Zoiets als wat mme Zsazza heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blog ziet er leuk uit zo!!! Ik kan je niet helpen helaas.. het mapje is simpel te maken hoor!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je trouwkussen idee overgenomen en dit in mijn blogje vermeld en nog een keer vermeldde ik je blog omdat ik je een award gaf (geen verplichting om hem aan te nemen;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via op je blog gekomen en ik lees je vraag, helaas over je blog verdelen gaat niet wel zou je dit kunnen oplossen door een groter lettertype te kiezen zodat het in ieder lijkt alsof het over je blog verdeeld staat.

    Groetjes
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails