maandag 10 september 2012

Kris fotografeert


als het naaien nu echt niets meer wordt bij mij,
kan ik nog altijd fotograaf worden, toch?

zie hier,
lieve baby Esmee,

haar mamma en pappa hadden gevraagd of ik foto's wilde maken
voor op het geboortekaartje


eerst werden de prachtige buik en grote broer vastgelegd

en
toen
kwam
Esmee


is ze geen plaatje?

 

ik voelde me erg vereerd dat ik dit mooie wondertje vast mocht leggen
het was dan ook een hele speciale ochtend

het kaartje is erg mooi geworden

op de "fotoset" (haha)
werd goed gespeeld door grote broer en mijn eigen boertje-lief
heerlijk met "schapen"vachtje wat verwarmd was met kruiken



fijne dag allemaal
lieve groet, Kris

9 opmerkingen:

  1. Het kaartje is ook super mooi geworden met al die foto's!! Mijn complimenten!!
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waauuw wat liefffff en wat een prachtige foto's je kunt inderdaad zo fotografe worden. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, jij bent ook van alle markten thuis. Wat een plaatjes!!! Vooral die buikfoto, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto's! Maar als naaister mag je er ook best wezen hoor! Dus beiden combineren maar? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk.
    Foto van de buik is mooi en die handjes/handen vind ik ook super.
    En foto's zijn altijd mooi om naar te kijken toch!?
    'k Heb me ook voor een cursus fotografie opgegeven en als ik dit zo zie heb ik er ook ontzettend veel zin in.
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kris wat ben jij veelzijdig, heerlijk!!!
    Ik ben fan van de handenfoto, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails