zaterdag 22 september 2012

leafmobile


leafmobile - blaadjesmobiel



gemaakt voor baby Lucas

boertje-lief had al zo'n mobiel,
ietsje anders,
je maakt natuurlijk niet elke keer iets hetzelfde,
kijk maar eens hier ---> klik!

ik raakte geïnspireerd door deze blog van 2suskes
en via pinterest kwam ik ook op het origineel terecht, een dame uit the United Kingdom,
om vervolgens er mijn eigen draai aan te geven,

ik heb ze uiteraard uitgevoerd met legertentstof :)
en nu in de kleurtjes-stijl van baby Lucas

"die, die, die"
"bah, bah" (alles is bah nu volgens Jeen)
"nee lieverd, deze kunnen we niet houden"
"even voor de foto, en dan brengen we hem naar Lucas!"

nu lekker slapen of spelen :)

fijn weekend,
lieve groet Kris

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk, helemaal klaar voor de herfst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh zo'n mooie foto die laatste!! En de mobiel is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, en je laatste foto is zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk en in zoveel mooie kleurtjes te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk zeg!

    wellicht zin in een kadootje voor jezelf?
    http://eenkloddertjerozehier.blogspot.nl/2012/09/een-bloemetje-give-away.html

    fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. amaai dit is een heel erg leuk idee en een mooie uitvoering. Ik heb nu al een ideetje voor wanneer in ons nieuw huis ik de kinderkamer van Linde ga maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails