vrijdag 12 oktober 2012

babyregen #klaar!

wat zijn jullie enthousiast over de lapswap!
wat tof! wat fijn!
de eerste lapjes zijn ontvangen
en ze zijn super mooi!
wil je alvast een sneek ----> check mijn facebook

nu iets anders:
BABYREGEN 2012


met veel plezier heb ik het afgelopen halfjaar aan deze 8 kraamcadeautjes gewerkt
ondertussen deed ik nog tal van andere "opdrachten" tussendoor
maar de babyregen bleef centraal

ondertussen zijn deze prachtige kinderen allemaal gezond geboren!
wat een wonder!

de meeste cadeautjes zijn bestaande "patronen" die ik van het www heb afgehaald
mede door mijn grote inspiratiebron PINTEREST

laat het wel duidelijk zijn: ik heb ze dus ook echt niet allemaal zelf bedacht

het is soms wel even handig om wat inspiratie om je heen te hebben
daarom heb ik de ideeën ook verzameld

bovenstaande 8 cadeautjes zijn gemakkelijk te maken
je kunt het uitbreiden met nog meer creaties
of je geeft er een shirtje of een bon bij
origineel en eens een keer wat anders
vooral iets met de naam van de kleine erop, is altijd leuk om te geven en te krijgen

als je het leuk vindt, kun je dit "pinnen"
ik heb de berichten aan elkaar gelinkt,
zo kom je bij alle 8 creaties en heb je alle patronen bij de hand (inclusief links naar patronen)

tot pinterest!
tot blogs,
lieve groet Kris


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kadootjes allemaal!! Heerlijk om zo bezig te zijn!! Gelukkig hebben we Pinterest voor de ideetjes. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke idee die lapjes swap en wat een PRACHTIGE kraamcadeautjes. Ik volg je nu ook op Pinterest Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He! Wat een mooie kadootjes! Had je gemaild voor de swap maar nog niets teruggehoord!
    ladybugenco@gmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha je zal wel in een gat vallen nu hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie het over een jaar of 2 wel terugkeren... dit thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En nu begint het hier te druppelen... regen op komst! Bedankt voor de inspiratie, ik zal het nog nodig hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It’s actually a great and useful piece of information. I’m glad that you simply shared this useful info with us. Metal gear survive

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails