donderdag 18 oktober 2012

lapswap update#2

oh lieve lieve dames,
wat zijn jullie allemaal enthousiast!

vandaag lagen er weer 5 dikke, goed gevulde enveloppen op de deurmat
wat super!

en de mailtjes blijven binnen stromen,
de teller staat nu zelfs op 47!
zevenenveertig!
zevenenveertig x 4 lapjes
is strakjes maar liefst 188 lapjes stof die op ons logeerbed uitgestald liggen

ik ben wel blij dat ik het meteen goed heb geordend voor mezelf
dus elk pakje wat binnenkomt wordt goed bekeken,
zit er een envelop bij?
alles gelabeld?
in mijn excelbestandje bijwerken (ja ja hihi)
ontvangstbevestigingsmailtje sturen

maar ooooh,
wat zit er prachtige schatjes bij,
super!
van die mooie stofjes waar je meteen al dat leuke tasjes in ziet
of die leuke applicatie

uiteraard zou ik zelf ook wat van mijn stoffencollectie er bij voegen
nog voorkeur?
ik hoor het graag!
(jullie weten natuurlijk niet wat hier allemaal ligt hihi)

als je mee wilt doen,
stuur dan ook even voor de zekerheid een mailtje naar
bykris(punt)blogspot(at)hotmail(punt)com
want af en toe is het lastig om te kijken/lezen of iemand zich nu wel of niet heeft opgegeven

weet je trouwens dat ik al een soort gespreksonderwerp ben?
ik las op een blog dat ze het hadden over het lapswap-virus hihi!
geweldig! wie had dat gedacht!

goed, ietsje anders
want na morgen hebben wij hier lekker herfstvakantie,
en we hadden hele wilde plannen,
die iets zijn veranderd,
maar een dagje op stap kan natuurlijk altijd

heeft iemand nog tips voor de omgeving Zuid-Limburg?
brocante adresjes? lekkere eettentjes (thanxxx Lien) leuke winkels?
want ook deze juf gaat tussen de lapjes door eventjes met de beentjes omhoog

tot blogs lieve allemaal,
Kris

12 opmerkingen:

  1. Kris ik doe mee, maar heb nog geen adres! Wil je mij nog even mailen? Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha je hebt het er maar druk mee, leuk hoor!
    Inderdaad... je mag ook best ff uitrusten, veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch! Ik verheug mij! Ik hoop dat je wel genoeg plek in de brievenbus hebt, als je op vakantie gaat. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, ik doe ook mee!! Zal zondag op het stoffenspektakel hier wat mooie lapjes opzoeken, het kan nog wel even toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen tips jammer genoeg, maar ik wens jullie wel véél plezier! Ja ja ik heb het ook al zien passeren, dat lapswapvirus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O zalig zoveel lapjes!! Mag ik nog een keer meedoen;)??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat heb je je een drukte op de hals gehaald! Wel heel leuk hoor! Enneh, niet meer in het vliegtuig??

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je oppassers voor je huis en post krijgen het druk als je weg bent! Een extra bloemetje of eh lapje als bedankje ;)?
    Geniet van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, dit is leuk.
    Ik wil ook meedoen. Duik zo meteen in mij voorraadje.
    Een heel leuk idee.

    Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had ik nog, frobelsite.blogspot.com moeten melden?
    Of mijn mailadres?? Ben het even kwijt, sorry.
    Leuke vakantie gehad?
    Groetjes Sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi!!
    Wat een leuk idee.. Ik wil heel graag meedoen!
    kBen lekker aan het freubelen om de kinderkamertjes, wie
    weet zit er een leuk stofje tussen om wat leuks van te maken...
    Groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails