maandag 1 oktober 2012

HoMe SwEeT hOmE

HoMe SwEeT hOmE

van het weekend was het dan eindelijk zover!
eindelijk werd die verfkwast gepakt,
en gingen we van bruin

naar


wit - latex wit
en zo zaten we zaterdagavond naar deze kille muur te kijken
en toen gingen we
naar

blauw!
boei (de naam van de kleur)

 en zo zaten we zondagavond naar de hele blauwe muur te kijken
"goh, hij is wel heel blauw hè"
"ja, de verf was ook uitgekozen toen het 30 graden was"
"weet je nog, jij was op het land, druk aan het rooien
en ik kwam langs met een kleurenstaal,
helemaal verhit van het fietstochtje met boertje-lief"
"prima, zei jij"
"oh"
"oh"

"ach, het is maar een muur"

en nu maandagmorgen,
kriebelt het alweer om allemaal nieuwe kussens te maken voor op de bank
die wereldbol kleurt er ook al mooi bij hè
dit mooie bloemenstofje moet maar een mooi kussentje worden
en die garen voor die sjaal?
daar kan ik ook wel een kussen van breien!

wij houden hier nog even ons zomergevoel vast
home sweet home!

fijne (maan)dag!
lieve groet, Kris


Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama

17 opmerkingen:

  1. Ooh, hier hetzelfde ... Nou ja, van appeltjesgroen naar latexwit en daarna zomers geel. Ik ben ook helemaal in de kussenmaak-mood ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk joh!!! Een beetje kleur is niet verkeerd toch! Iedereen heeft het tegenwoordig maar wit, witter, witst..........is ook mooi......
    Geniet ervan en anders heb je zo de kwast weer gepakt, lijkt me! groetjes Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps.. wat zijn je buttons mooi in de sidebar!!! gemaakt in een fotobewerkingsprogramma????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi, dat programma ken ik!!! superleuk, maar ben er nog niet heel druk mee geweest! ik doe veel in gimp....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is wel erg blauw, en zoon lief vind dat het best. hihi. worden we vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O mooi! heftig kleurtje, gewaagd! Ben benieuwd naar het resultaat van je kussens

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is inderdaad best heftig hihi!
      Maar dit zijn nog foto's met mijn telefoon, via instagram. De gestylde foto's volgen nog...ahum. Als de kussens af zijn!
      En ja, Katrien, hier worden wij ook vrolijk van! Positieve gesprekstof!

      Verwijderen
  7. Leuk geworden! Juist met de donkere dagen is een fel kleurtje heel leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het blauwe muurtje ook leuk, word er meteen vrolijk van! met zo'n muur zijn jullie klaar voor de winter :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk toch zo.n fel muurtje, ga jij er maar lekker kussens bij maken!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat gewaagd, maar wel heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij het wit was ik je even kwijt maar het blauw vind ik het allermooiste dus helemaal goed! Jullie krijgen wel een beetje een blauw huis volgens mij zo langzamerhand? Hier wordt het steeds meer roze, we zijn wel heel sterotiep eigenlijk :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja...jij met je dochters en ik met mijn mannen haha! Heerlijk!
      Het wordt inderdaad wel een beetje meer blauw/groen/bruin ja haha, afgezien van mijn rode koffiezetapparaat

      Verwijderen
  12. Ik vind het een prachtige blauwe muur!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow dit is mooi blauw!! Succes met de accessoires!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal goed, blauw is mooi!!! Hebben wij ook op een 4 meter muur in de huiskamer al is het niet achter de (blauwe) bank :-) Kijk maar hier http://riannevanderwaals.blogspot.nl/2012/10/home-sweet-home-voor-en-na-deel-1.html

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails