dinsdag 9 oktober 2012

de notaris maakt bekend:


dames en heren,
jongens en meisjes,
bij deze de officiële trekking van mijn CADEAUTJE!

het begon vanmorgen vroeg....
ooooh, hoe doe ik dit?
alle namen op een briefje schrijven,
was je volger, twee keer op een briefje
en facebook? ja...daar blogt iedereen onder haar eigen naam,
en niet onder haar blognaam
ooooh
sommige namen kende ik,
maar sommigen.....
weer opnieuw, dan de facebooknamen ook maar apart op een briefje
ja, dat is eerlijk


mijn persoonlijke notaris was inmiddels wakker geworden
met een snotneus en iets verhoging
vond hij het maar al te leuk om lekker te grabbelen,
de eerste die je pakt lieverd, is de winnaar!



en dat is Tante Tonnie
tante Tonnie haar lootje was heel,
maar de notaris wilde even op echtheid controleren door het in zijn mondje te doen 


 mag ik nog een keer grabbelen?
ja hoor, als je ziek bent, mag je toch alles?


 en leuk dat hij het vond!
helaas had ik maar één cadeautje weg te geven,
anders waren jullie volgens de notaris allemaal winnaar geworden!

goed notaris, nu tijd voor fruit,
want van fruit knap je op!
mamma meteen ook maar!
mmmm


tante Tonnie,
van harte!
mail je mij je adres?

overige deelnemers:
super bedankt voor jullie opgaven!
Helemaal top! En gezellig!

wie weet een volgende keer wel prijs,
fijne dag allemaal!

lieve groet, Kris

ps. wat zijn jullie enthousiast over de lapswap!
thanxxx , al 21 opgaven!

13 opmerkingen:

  1. O wat leuk!!! Ik heb de give away gewonnen. Ik ben helemaal blij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd tante Tonnie!
    En wat doet je notaris dat goed, je zou het niet zeggen dat hij wat ziekjes is, of is het inderdaad dat fruit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd voor de winnaar!
    Mijn lapjes gaan vandaag op de post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk is de notaris snel beter! En proficiat aan de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk mannetje!...dat ie maar snel op mag knappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, zonder twijfel de leukste notaris van Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd aan Tonnie! En wat een leuke notaris, kan ik hem ook eens lenen bij gelegenheid :-)?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd hoor! En idd de leukste notaris ooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke foto's ook! En proficiat aan de winnares en jij dank je wel voor het organiseren ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas niet gewonnen... Maar gefeliciteerd Tante Tonnie!! En ach... zo'n notaris kun je toch niets kwalijk nemen?! Zo lief! En zoveel plezier! Beterschap voor hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig enthousiaste notaris, jammer dat ze niet allemaal zo zijn :-) Proficiat Tante Tonnie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Kris,
    Haha, van Mexico naar Gulpen...niks mis mee! Ik moet zeggen dat ik die kant alleen uitga om te wandelen of lekker uit te eten (het is toch nog zo'n 40 minuutjes van waar ik woon), dus de winkeltjes ken ik niet zo goed. Het is een erg mooie omgeving. Van daaruit ben je heel snel in Maastricht (elke zaterdag brocantemarkt!!) en ook in Aken (erg leuke winkelstad ook!) Dus die tips wil ik je wel meegeven. En bij het Hijgend hert in Vijlen kun je lekker en gezellig eten!
    Veel plezier! Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I like your post. It really useful with me. Thanks for sharing these useful information!
    metal gear survive

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails