maandag 29 oktober 2012

hoessie



en we zijn weer terug van vakantie!
heerlijk genoten bij boer Leo op Hoeve Karsveld
zo'n aanrader als je van wandelen, Zuid-Limburg en buiten-zijn houdt en je kinderen mee hebt :)
hij heeft dit jaar ook de prijs van het mooiste appartement van Nederland gewonnen van Zoover!
we zijn dus niet meer naar de tropische zon geweest,
helaas nog geen Cuba, Mexico, Canada, Aruba, Tenerife,
een lang verhaal, ik zou jullie niet allemaal hiermee vervelen, maar het was gewoon praktisch om lekker naar Slenaken te gaan, maar wat hebben we daar genoten! ik was zo blij dat we daar waren!

tot zover

in ieder geval was het super om te zien hoeveel enveloppen afgelopen week de weg naar ons huis hadden gevonden
ééntje paste niet door de brievenbus hihi, de give away van die lieve Ziza Zipper (daarover later meer x)
neem een kijkje op mijn facebook om af en toe een glimp te zien van al dat moois --> klik

nu weer tijd voor een naaibloggie
want mijn externa harde schijf schreeuwde om een hoes
elke maand even mijn foto's veilig stellen
maar dan slingert hij wel eens rond in huis
ooh
het is allemaal zo fragiel om al je mooie foto's op zo'n ding te installeren
maar goed dat ik veel ontwikkel en veel in lijstjes in huis heb

dit hoesje is gemaakt van een oude overall van grote boer
een hele tijd terug al mee begonnen.... ahum... --> klik "stoffige zaken"
ja, ook hier blijven projecten soms heel lang liggen
maar hij is af
elastiekje er door heen
extra laagje fyberfill
en hij ligt nu veilig in de kast!

die overallstof is zo stevig en sterk, ideaal voor dit soort hoessies ;)
een broekzak voor de stekkertjes
en lekker een stoer kleurtje!
I'm loving it!



ik ga weer verder met lapjes sorteren
en even kijken of het lukt voor iedereen om het voor 3 november binnen te hebben
wil je mee doen?
stuur een mail!
bykris(punt)blogspot(at)hotmail(punt)com

daag lieve dames!
en vele nieuwe volgers!
tot snel!

lieve groet, Kris

8 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen dat jullie een fijne vakantie hadden!
    En een coole hoes, 'k vind 'em heel stoer in die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Jouw spulletjes doen me altijd een beetje aan die van Stapelgoed denken. Heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig heb je de give away toch ontvangen :)
    Mooie hoes! Hij zal ook wel heel stevig zijn met die stof!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat Slenaken goed beviel, het is mooi daar he? je hoes is leuk geworden! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Slenaken en omgeving is idd prachtig! Ik heb de eerste 23 jaar van mijn leven in zuid limburg gewoond en heb af en toe nog steeds heimwee.. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk! erg leuk, je hoessie! en je vakantie natuurlijk. ik ging vroeger altijd met mijn opa en oma naar slenaken, leuk om jou er nu over te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhja hééél lekker stoer dat zakje! Mooi gerecycleerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt! En dus een heerlijk weekje vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails