dinsdag 16 oktober 2012

lapswap update#1


lapswap update #1

wauw,
ik was zelf natuurlijk wel enthousiast over dit idee
maar....
jullie ook!
39 opgaven!

wauw!

inmiddels heb ik al 17 pakketjes mogen ontvangen!
het is elke keer rond het middaguur feest bij mij thuis
want elke dag valt er een pakketje op de mat

zo leuk!
gelukkig woon ik in een klein dorp
en hebben wij een lieve postbode
zij woont ook gewoon bij ons in het dorp
ze moest al lachen,
de eerste dag,
3 pakketjes door de bus proppen (wij hebben een vervelende borstel)
ik: oooooh, maar er komt nog veeeeel meer hihi
nu afgesproken, dat wanneer ik aan het werk ben,
ze de enveloppen eventjes achter de struikjes in een plastic zak doet,
lief hè!
zo komen al die mooie pakketjes bij mij aan!

er zitten werkelijk waar prachtige schatten bij
ik laat af en toe zo'n lekkere vage "instagram" foto op facebook zien,
want tja...je moet niet te hebberig worden hè!

maar nu wil ik toch wel eventjes dit laten zien aan jullie
want "de opdracht" was ook label je eigen stofjes
en ik wist natuurlijk dat jullie creatief zijn,
maar echt....
deze prachtige labels vind ik zo mooi bedacht!
wauw!
neem een kijkje,
gebruik het als inspiratie


een spelkaart met doorzichtig folietje van haar


van die mooie en simpele etiketten hangers van haar


leuk versierd met mooie tape en een hangertje toepasselijk bij het stofje van haar


een label met een mooie stempel en toepasselijke knoopjes van Margrietha


een prachtig printje van haar


deze vrolijke pakketjes van Janneke 



en een eenvoudig touwtje met een memoriekaartje er aan van haar 

allemaal zo simpel
zo klein
maar oh zo creatief!

ik wacht met smart op de volgende pakketjes,
maar laten we wel eerlijk zijn, het gaat om de stofjes,
en niet om hoe het ingepakt is,
dus voel je je niet verplicht ;)

wil je mee doen?
stuur een mailtje naar bykris(punt)blogspot(at)hotmail(punt)com

in mijn sidebar kun je de meiden van de lapswap vinden die een blog hebben

lieve groet, Kris

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat er zoveel vrouwen meedoen...geen mannen toch?! Enne...hoe vaag de foto van de lapjes ook is, ik zie er toch heel veel moois tussen liggen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps .... te veel laten zien hihi.
      Ik kan het ook niet laten!

      en ja...alles gecheckt, maar helaas geen heren.

      Verwijderen
  2. Ha Kris, mijn envelop ligt al klaar en gaat morgen op de bus!
    Groet, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Morgen ga ik echt de stofjes uitzoeken... Ik beloof het bij deze plechtig! Het staat al op mijn to-do-lijstje! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als dat geen mooie verzameling zal zijn, ik kijk al uit naar de algemene foto ... en dan alles door elkaar husselen :-) als je hulp nodig hebt ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk al die crea labeltjes, bijna net zo leuk als de stofjes zelf :-) En wow, wat veel aanmeldingen! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. genieten hoor!! (had ik nou maar beter mijn best gedaan met "labellen")

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooooooooh wat leuk allemaal ! Spannend hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er al zo mooi uit! Hier ligt het klaar! Leuk om te ontdekken dat we in dezelfde provincie wonen. Mocht je hulp nodig hebben met alles weer verzendklaar maken..

    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh het ziet er zo leuk en spannend uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, zo grappig, mijn lapjes zien liggen op jouw bed ergens in Nederland! Ik kijk er ongelooflijk naar uit naar wat ik in mijn bus zal vinden ... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails